وبلاگ

همه چیز در مورد استایل نو ظهور آوانگارد

653464367694

مقدمه

آیا تا به حال در مورد استایل و سبک آوانگارد چیزی شنیده اید؟
استایل آوانگارد از کشور فرانسه وارد عرصه های مد و فشن شده است. هدف اصلی این استایل پا گذاشتن روی کلیشه های مد و لباس است؛ در این استایل عناصر نوآورانه ای را مشاهده می کنید که از تلفیق هنر و آرت و زندگی روزمره افراد به وجود آمده اند. قوه تخیل بشر امروز هر روز بیشتر و بیشتر می شود و به دنبال آن عناصر جدیدی در صنایع مختلف ظهور می کنند. استایل نوظهور آوانگارد مرزهای نرمالایز لباس پوشیدن خانم ها و آقایان را جا به جا کرده است. در این بخش بیشتر با این استایل آشنا می شوید.

آشنایی با کلیت استایل آوانگارد

استایل آوانگارد یک جریان غیر سنتی و مدرن است که به همه آنچه تا به حال در عرصه مد انتخاب نمی شده می پردازد! در این استایل محدودیت های فرهنگی در هر نقطه از زمین شکسته می شوند و پدیده های زیبایی در صنعت مد به وجود می آیند. در این استایل تجربه های جدیدی به دست می آورید و فراتر از هنجارهایی که اجتماع به شما تحمیل می کند، حرکت خواهید کرد.
استایل نوظهور آوانگارد جنبشی برای آزمایش استایل های جدید است. کسانی که از این سبک لباس پوشیدن پیروی می کنند، هر روز به عناصر جدیدتری در زمینه لباس پوشیدن خود دست می یابند. آوانگار در لغت به معنای آفرینشی ورای هویت اجتماعی و فرهنگ های سنتی است. دیوید لینچ و جسکون پولاک و… از مهمترین هنرمندان طرفدار آوانگارد در جهان محسوب می شوند.

 

 

المان های استایل آوانگارد

در استایل آوانگارد چندین المان ویژه به چشم می خورند که چهارچوب خاصی برای این سبک لباس در صنعت مد به وجود می آورند. برخی از این المان ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • استفاده از المان های سنتی در استایل آوانگارد

    استایل نوظهور آوانگارد با برخی از المان های سنتی در هم آمیخته شده است. استفاده از عناصر استایل وینتیج در برخی از ست های آوانگارد زیبایی خاصی در این سبک لباس ها به وجود می آورد. به همین خاطر استایل های آوانگارد علی رغم عدم پذیرش از طرف اجتماع، برای برخی زیبا نمایان می شوند. در این سبک لباس از انواع اشکال هندسی و غیر معمول استفاده می شود که ظاهر شما را زیباتر جلوه می دهند. البته هنوز نمی توان از این سبک لباس در زندگی روزمره و کوچه و خیابان های شهر استفاده کرد!

  • جسارت و ریسک پذیری استایل آوانگارد

    یکی از مهمترین فاکتور های سبک آوانگارد، جسارت و ریسک پذیری آن است. شهامت و شجاعت از ویژگی های بارز کسانی است که این سبک لباس را برای زندگی خود انتخاب می کنند. در این سبک لباس باید ذهن و فکر خود را برای خلق ایده های جدیدتر آزاد بگذارید. عدم محدودیت در خلاقیت، این استایل را به یکی از سبک های ریسک پذیر عرصه مد و فشن تبدیل کرده است. استفاده از پارچه های طلقی در دیزاین لباس های آوانگارد یکی از قدم های جسورانه مصرف کنندگان است. همان طور که مشاهده می کنید امروزه در دیزاین برخی از لباس های روزمره مردم از این متریال پارچه ای استفاده می شود.

  • تزیینات زیاد در لباس های آوانگارد

    در یک استایل آوانگارد جذاب، از دیزاین و تزیینات مختلفی استفاده شده که خلاقیت را در این سبک به حد ایده آل می رسانند. شما می توانید یک لباس ساده قرمز رنگ را با چند المان تزیینی به یک لباس سبک آوانگارد تبدیل کنید. المان های تزیینی در لا به لای موها و لباس های شخصیت های آوانگارد نیز مشاهده می شوند. توصیه می کنیم با این استایل های نوظهور وارد جمع های خانوادگی خود نشوید!

  • خطوط و اشکال درهم استایل آوانگارد

    یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر استایل آوانگارد، خطوط و اشکال در هم پیچیده ای است که این سبک را ماورای آنچه تا به امروز در صنعت مد دیده اید، تبدیل می کنند. با استفاده از این عناصر استایل شما به یک اوریگامی جذاب شباهت پیدا می کند که مشابه آن را در استایل هیچ کسب مشاهده نمی کنید. خط های نامحدود در کنار بحش های صاف و پیچیده خطای دید اطرافیان را افزایش می دهد که خود نوعی جذابیت است.

  • استفاده از پترن های نامتعارف

    در سال های اخیر در صنعت مد پترن های نامتعارف و غیر معمولی وارد شده اند که میراثی از استایل نوظهور آوانگارد هستند. برای داشتن یک استایل جذاب آوانگارد تنها استفاده از پترن های غیر متعارف کافی نیست. این پترن ها باید در یک سبک طراحی غیر معمول به کار روند. آرایش صورت و موهای شما نیز می تواند در دیزاین این سبک لباس ها تاثیرگذار خواهد بود.

  • بی توجهی به قرینگی

    یکی دیگر از نقاط قوت سبک آوانگارد بی توجهی به اصل قرینگی است. اگر لباسی در کمد خود دارید که دو طرف آن هیچ قرینه ای وجود ندارد، حتما یک استایل آوانگارد با استفاده از آن دیزاین کنید! بی قرینگی یکی از اصول استایل های آوانگارد و عجیب و قریب است. عدم وجود قرینه، سنت ها و کلیشه های قدیمی را در هم می شکند. این بی قرینگی در هیرکات و آرایش صورت افراد نیز به چشم می خورد.

  • اندازه های نامتعارف

    همان طور که امروز مشاهده می شود برخی از مردم استایل های اورسایز را برای دیزاین لباس های روزمره خود انتخاب می کنند. اندازه های متعارف یکی از اصول استایل های آوانگارد محسوب می شود. استایل نوظهور آوانگارد با اغراق نمایی قابل توجهی دیزاین می شود. استایل هایی که با قد بلند لباس دیزاین می شوند، استایل هایی که با لباس های گشاد تکمیل شده اند و… همگی زیر مجموعه ای از این استایل هستند.

  • الهام از پوشش حیوانات

    استفاده از پوشش حیوانات و المان های ظاهری آن ها در صنعت مد و لباس سابقه ای دیرینه دارد. شاید بیشترین سهم استفاده از المان ظاهری حیوانات به این مدل استایل تعلق داشته باشد. در سبک آوانگارد لباس انواع فاکتورهای ظاهری برگرفته از طبیعت به چشم می خورند. در این استایل ها رد و نشانی از کوه ها، آبی دریاها، دامن پر گل دشت ها و… وجود دارند که حیرت بینندگان را بر می انگیزند.

  • پوشش چهره

    یکی دیگر از عناصر مهم در استایل آوانگارد، پوشش چهره با استفاده از ماسک و پوشیه است. در این سبک از انواع ماسک ها و آرایش های مشابه آن برای پوشش صورت استفاده می کنند که جذابیت خاصی در پوشنده به وجود می آورد.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با استایل آوانگارد و هر آنچه در این سبک لباس جذابیت دارد نکاتی را بررسی کردیم. هر یک از عناصر این استایل لباس در بخش هایی از صنعت مد جهانی به کار رفته اند. این عناصر در کنار هم یک استایل خیره کننده آوانگارد را به وجود می آورند. این سبک لباس در سال های اخیر تاثیر به سزایی بر مد جهانی داشته است. استفاده اغراق آمیز از برخی عناصر ویژه در این سبک و استایل تحولی در این حوزه به وجود آورده است. 

همچنین بخوانید: کراپ زنانه چیست و با تاپ چه تفاوتی دارد؟

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

WeCreativez WhatsApp Support
درباره محصولات هر سوالی داری بپرس
لطفا VPN را روشن کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
1 موارد محصول
حساب کاربری من