وبلاگ

شلوار جین رو با چی بپوشیم؟ | انواع استایل شلوار جین زنانه

شلوار جین

مقدمه

سال های سال است که شلوار جین به جایگاه مهمی در صنعت مد و لباس دست یافته و در فصل های سرد و گرم در کنار انواع استایل های زنانه و مردانه پوشیده می شود. انواع شلوار زنانه جین تقریبا هیچ وقت از مد نیفتاده اند و به سادگی در کنار لباس های روزانه شما جای می گیرند. تقریبا هیچ لباسی به اندازه شلوار جین زنانه همه کاره نیست و نیازهای خانم ها را برای دیزاین یک استایل کاربردی برآورده نمی کند! از این رو در این بخش چند استایل متنوع را با استفاده از شلوار جین زنانه معرفی می کنیم.

  • شلوار جین در کنار لباس های جین

پوشیدن شلوار لی زنانه در کنار سایر لباس های جین جذابیت زیادی در ظاهر خانم ها و آقایان به وجود می آورد. لباس های جین شامل کت جین زنانه، جلیقه ها و سایر پوشاکی که در کنار شلوارهای جین پوشیده می شوند و ظاهری اسپرت برای شما رقم می زنند. در این استایل ها حتما به ترکیب رنگی عناصر جین انتخابی توجه داشته باشید. این استایل برای روزهای سرد زمستانی و پاییزی بسیار مناسب است و با پوشیدن یک بوت چرمی تکمیل می شود.

  • استایل شلوار جین و پالتو

یکی دیگر از سبک های زنانه ای که با شلوار زنانه جین کامل می شود، استایل شلوار جین و پالتو است که برای پوشیدن در فصل زمستان کارایی دارد. پالتوهای بلند با رنگ های خنثی به سادگی در کنار شلوارهای جین ست می شوند. اگر سبک طراحی پالتوی شما هم مانند این شلوارها اسپرت باشد، استایل زیباتری در طول روز خواهید داشت. در دیزاین این لباس ها حتما به تنالیته رنگ آبی شلوار جین خود توجه داشته باشید.

  • استایل با شلوار جین سفید

یکی از جذاب ترین انواع شلوار جین زنانه، شلوارهای جین سفید هستند که به سادگی در کنار لباس های زمستانی، تابستانی و… مورد استفاده قرار می گیرند. این شلوارها با لباس های رنگی به خوبی ست می شوند. پوشیدن آن ها در کنار لباس هایی که رنگ خنثی دارند، ظاهری منحصر به فرد برای خانم ها به وجود می آورد. کارشناسان مد همواره توصیه می کنند، این سبک شلوار جین را در کنار لباس های گرم زمستانی به تن کنید. با پوشیدن یک پالتوی اسپرت در کنار شلوار جین سفید، استایلی نیمه رسمی برای مراجعه به محل کار خود خواهید داشت.

  • استایل تابستانی با شلوار جین

یکی از زیباترین انتخاب هایی که برای ست کردن شلوار لی زنانه در کنار سایر پوشاک دارید، پوشیدن این لباس ها در کنار شومیزهای مجلسی و بلوزهای تابستانی است. شما می توانید انواع شومیزهای سفید و ساده را در کنار یک شلوار اسپرت جین ست کنید. در این استایل انواع کفش های لوفر و عروسکی پوشیده می شوند که جذابیت ست تابستانی شما را چند برابر می کند. در این سبک، نوع طراحی شلوار جین هم تاثیرگذار خواهد بود؛ شما می توانید شلوار جین بگی را در این استایل ها برای فصول گرم به کار ببرید

  • شلوار جین راسته و شومیز

یکی از محبوب ترین استایل های زنانه، پوشیدن شلوار جین راسته با شومیز است که بهترین گزینه برای میهمانی ها و دورهمی های دوستانه محسوب می شود. بسیاری از افراد تاثیرگذار در حوزه مد از این سبک لباس برای حفظ سادگی و در عین حال زیبایی استایل خود استفاده می کنند. این استایل سال های سال است که در حوزه مد و فشن مورد به تن می شود و تقریبا هیچ وقت از مد نمیفتد.

  • استایل های رنگارنگ با شلوار جین

شلوارهای جین به سادگی با رنگ های مختلف لباس های زنانه ست می شوند و محدودیتی برای خانم ها به وجود نمی آورند. شما می توانید در کنار شلوار زنانه لی خود انواع اکسسوری های رنگارنگ، بلوزها و ژاکت های رنگی، کفش های فانتزی و… را به تن کنید. این استایل ها اغلب با چند تکه لباس تکمیل می شوند و ظاهری دوست داشتنی برای خانم ها به وجود می آورند.

  • سبک کلاسیک با شلوار لی

شلوار جین زنانه در سبک های کلاسیک و قدیمی نیز به تن می شود. شما می توانید این سبک لباس را با پوشیدن یک ترنج کت زیبا در کنار یک شلوار لی زنانه تکمیل کنید. در این سبک لباس حتما انتخاب اکسسوری های خود را نیز مد نظر قرار دهید. استفاده به اندازه از اکسسوری در استایل های کلاسیک بسیار رایج بوده و تکمیل کننده این سبک لباس خواهد بود.

  • استایل های اسکینی با شلوار لی

شلوار زنانه لی به سهولت در استایل های جذب و اسکینی ست می شود؛ شما می توانید یک شلوار اسکینی را در کنار چکمه های استیتمنت کابوی بپوشید. در این استایل ها حتما از کلاه های فانتزی و کلاسیک و جلیقه و بلوز مخصوص استفاده کنید. با پوشیدن این استایل برای یک دیدار دوستانه خاص آماده می شوید! کت های بلیزر نیز همیشه انتخاب مناسبی در کنار شلوار لی های اسکینی بوده اند و استایلی کامل برای قرارهای نیمه رسمی شما به وجود می آورند.

 

مهمترین نکات پوشیدن شلوار جین

برای این که ببینیم شلوار جین زنانه را با چی بپوشیم، باید حتما چند نکته را مد نظر قرار دهیم. این موارد راهنمای شما در دیزاین استایل با شلوار لی زنانه خواهند بود:

  1. شما می توانید از انواع جین های مشکی در کنار لباس های یقه دار استفاده کنید؛ ظاهر این جین ها کمی کلاسیک تر است.
  2. برای این که استایل شما رسمی تر به نظر برسد، حتما از شلوار جین های تیره رنگ استفاده کنید.
  3. پوشیدن شلوار جین در کنار پیراهن های چهارخانه، بخش جدایی ناپذیر صنعت مد در استایل های کژوال است. این استایل بیشتر از چند دهه مورد استفاده بوده و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.
  4. سبک شلوار جین انتخابی شما برای ست کردن استایل های مختلف اهمیت دارد. در دنیای مد انواع شلوارهای جین راسته، بگی، مام استایل و… ارائه می شوند که هر یک در برخی ست ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. شلوار جین های روشن در کنار مانتوهای رنگ روشن، ظاهری جوان پسندانه و شاداب برای خانم ها به وجود می آورد و یک استایل زیبا در فصل تابستان محسوب می شود.

نکات استفاده از اکسسوری در کنار شلوار جین

برای استفاده بهتر از انواع شلوار لی زنانه در استایل های روزمره باید به انتخاب اکسسوری مناسب در کنار این لباس ها توجه داشته باشید. برخی از مهمترین نکات استفاده از این اقلام تزیینی را در ادامه بررسی می کنیم:

  1. در کنار شلوارهای لی هرگز از اکسسوری های مانند کراوات و پاپیون که مخصوص استایل های رسمی هستند، استفاده نکنید.
  2. استفاده از انواع دستمال گردن در کنار استایل های جین بسیار رایج بوده و ظاهر خانم ها را فریبنده تر می کند.
  3. شما می توانید مینی اسکارف های رنگی را در کنار استایل جین خود بپوشید و از طراحی شاداب و بانشاط ست لباس خود لذت ببرید.

جمع بندی

در این بخش به برخی نکات مد در خصوص ست کردن لباس در کنار شلوارهای لی پرداختیم. این پوشاک کاربردی در روزهایی که نمی دانید باید چه لباسی بپوشید، بهترین گزینه هستند! شما می توانید از ترکیب شلوار لی و تیشرت سفید برای همه قرارهای کاری، دورهمی ها، استایل های خیابانی و… استفاده کنید. این لباس ها در عین سادگی، شما را خوش استایل و شیک نشان می دهند. شلوارهای لی در دنیای مد امروز در ده ها طرح و رنگ متنوع ارائه می شوند که استفاده از آن ها را در سبک های مختلف میسر می کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

WeCreativez WhatsApp Support
درباره محصولات هر سوالی داری بپرس
لطفا VPN را روشن کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من