وبلاگ

با خرید یک پافر شیک، به استایل زمستانه ات تنوع بده

انواع استایل با پافر زنانه

انواع استایل های شیک با پافر زنانه

لباس های زمستانی و پاییزی در دنیای امروز با مدل های متفاوتی طراحی می شوند. انواع ژاکت یا پافر یکی از پرطرفدارترین پوشاک زمستانی زنامه است که با طرح های متنوعی ارائه می شود. شما می توانید با پوشیدن یک پافر شیک، استایل زمستانه خود را زیباتر دیزاین کنید. این پوشاک در کنار ست های بلوز و شلوار، لباس های کاموایی، اکسسوری های زمستانی و… زیبایی بیشتری خواهند داشت. یک پافر زنانه گرما و حرارت مورد نیاز بدن شما را به بهترین نحو فراهم می کند. ساختار چند لایه و پفی پافرها، از نفوذ سرمای شدید زمستانی به بدن شما پیشگیری خواهد کرد.

پافرها چگونه تولید شدند؟

پافر یا ژاکت پفی برای اولین بار توسط شیمیدانان استرالیایی تولید شده؛ نام این پوشاک از نام ماهی به نام پوفر برداشته شده که مشابه با ساختار پفی کاپشن های پافر است. این ژاکت ها در گذشته برای ایجاد عایق حرارتی با استفاده از پر اردک و غاز تولید می شدند. امروزه برای ساخت آن ها از متریال متفاوتی استفاده می شود. این پوشاک با استفاده از الیاف صنعتی پر می شوند. در ساختار آن ها پاکت های کوچکی ایجاد شده که سبب ایجاد ویژگی عایق سرمایی در این لباس ها می شود.

در تولید پافر زنانه از پلی استر و نایلون استفاده شده و در برخی موارد نیز پشم شیشه جایگزین این متریال خواهد شد. استفاده از این پوشاک در مناطق بادخیز و کوهستانی مزایای بی شماری دارد. قابلیت های ضد آب این لباس های زمستانی نیز یکی از مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود. شما می توانید در هر شرایط جوی از این لباس ها برای گرم شدن بدن خود استفاده کنید. شما می توانید دیزاین های جذابی با  خرید پافر زنانه ایجاد کنید.

انواع استایل های زنانه با پافر

برای استفاده بهتر از پافر زنانه خود باید حتما به ست کردن لباس های خود در کنار این پوشاک دقت داشته و از رنگ بندی مناسب در کنار این لباس ها استفاده کنید. برخی از زیباترین استایل هایی که با استفاده از پافر ست می شوند به شرح زیر هستند:

  • استایل شلوار بگ و پافر کوتاه

    پافرها در مدل های کوتاه و بلندی تولید می شوند که هر یک برای دیزاین برخی استایل ها به کار می روند. شلوارهای بگ در کنار پافرهای کوتاه ظاهر جذاب و زیبایی دارند. با استفاده از یک شلوار بگ گشاد در کنار پافر خود استایل روزانه شما به زیبایی دیزاین می شود.

  • استایل بلوز و شلوار ست و پافر

    با استفاده از یک بلوز و شلوار ست دورس در کنار پافر زمستانی خود می توانید زیباترین استایل های خیابانی را دیزاین کنید. بلوز و شلوارهای دورس گرمای مورد نیاز بدن شما را در فصل زمستان و پاییز تامین می کنند. به همین خاطر بهترین انتخاب در کنار پافرهای گرم زمستانی به شمار می روند. برای انتخاب رنگ هر یک از این بلوز و شلوارها باید به رنگ پافر انتخابی خود دقت داشته باشید. دیزاین استایل های طوسی با رنگ های سفید، قهوه ای، سرمه ای و… بسیار جذاب خواهد بود.

  • ست پافر و جین

    شما می توانید پافر زنانه خود را با شلوار های جین نیز ست کنید. پافرها اغلب برای استایل های غیر رسمی مناسب هستند. از این رو پوشیدن آن ها در کنار شلوار جین های غیر رسمی ظاهر زیبایی در استایل روزانه شما به وجود می آورد. لباس های پافر تنخور جذابی دارند و در عین حال باعث راحتی شما می شوند. پوشیدن آن ها در کنار شلوارهای جین نتیجه مثبتی برای شما به همراه می آورد.

  • ست شلوار مام استایل و بلوز کاموایی با پافر

    دیزاین پافر زنانه در کنار شلوارهای مام استایل و بلوز بافت نیز در میان ست های مورد علاقه دختر خانم های امروزی قرار می گیرد. شما می توانید این استایل را برای رفتن به خیابان، دانشگاه و… امتحان کنید. این استایل ظاهری گرم و صمیمی برای شما به ارمغان می آورد. بهتر است در این دیزاین لباس، بافت زیر پافر را راحت و آزاد انتخاب کنید. به علاوه در کنار شلوارهای مام استایل خود حتما از بوت های کوتاه یا کفش های ساق بلند استفاده کنید.

  • ست پافر و شلوارهای چرمی و براق

    پافر زنانه شما در کنار شلوارهای چرمی و براق ظاهر مجللی خواهد داشت. شما می توانید یک شلوار براق مشکی را با پافر مشکی خود ست کنید. به این ترتیب استایل زیبایی برای شرکت در میهمانی ها و مراسم های نیمه رسمی دیزاین خواهید کرد. شلوارهای چرمی گرمای لذت بخشی دارند و برای استفاده در فصل زمستان بسیار مناسب خواهند بود. اگر پاهای کشیده ای دارید، این دیزاین لباس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته دختر خانم های جوان تر از این ست لباس بیشتر استقبال می کنند!

  • ست پافر و هودی

    یکی دیگر از پوشاک ترند زمستانی، هودی های زنانه هستند که مورد پسند همه رده های سنی قرار گرفتند. شما می توانید هودی های کلاه دار خود را با یک پافر بدون کلاه در مدل های بلند و کوتاه ست کنید. این سبک لباس گرمای قابل توجهی دارد و برای روزهای سرد زمستانی مناسب خواهد بود. در این دیزاین لباس می توانید از شلوارهای جاگر نیز استفاده کنید. این شلوارهای گرم با کمرهای کشی در کنار هودی و پافر شما ظاهر زیبایی خواهند داشت. به علاوه برخی از این شلوارها به صورت تو کرک طراحی می شوند. به این ترتیب خانم هایی که به گرمای لباس های خود اهمیت می دهند، استفاده بیشتری از این پوشاک خواهند داشت.

  • استایل لایه ای با پافر

    در فصل زمستان بیشتر از هر زمان دیگر می توانید از استایل های چند لایه استفاده کنید. این دیزاین لباس هم ظاهر زیبایی به تیپ و استایل روزانه شما می دهد و هم برای موقعیت ها و رویدادهای مختلف مناسب خواهد بود. استایل های لایه ای اغلب از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. کاپشن های پفی پافر اغلب وزن سبکی دارند. به همین خاطر می توان از آن ها برای دیزاین استایل های لایه ای زمستانی نیز استفاده کرد.
    شما می توانید یک هودی، ژاکت پافر و کت های پشمی را در کنار هم بپوشید و دیزاین لایه ای زمستانی خود را تکمیل کنید. استفاده از شال گردن ها و دستمال های گرم نیز در کنار این ست لباس جذابیت خواهد داشت. این استایل های چند لایه ای با انواع پافرهای کوتاه و بلند اجرا می شوند. به این ترتیب محدودیتی برای انتخاب نخواهید داشت.

  • اهمیت اکسسوری در کنار پافر

    از آن جا که پافرها در دسته لباس های اسپرت قرار می گیرند، استفاده از اکسسوری های اسپرت در کنار آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کنار یک پافر زمستانی می توانید از کلاه های گرم، شال گردن ها، دستکش های زمستانی و اسپرت و… استفاده کنید که جذابیت خانم ها را چندین برابر خواهند کرد.

جمع بندی

در این قسمت برخی از مهمترین نکات ست کردن لباس با یک پافر زنانه زیبا را معرفی کردیم. شما می توانید در کنار هر یک از این پافرها از انواع شلوارهای جذب، راسته، بگی و… استفاده کنید. ست کردن پافر در کنار بلوز و شلوارهای ست نیز نتیجه مطلوبی در دیزاین لباس های روزانه شما به همراه خواهد داشت. به طور کلی اگر به دنبال یک ست لباس راحتی برای گذران روزهای سرد زمستانی می گردید، حتما پافرها را امتحان کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

WeCreativez WhatsApp Support
درباره محصولات هر سوالی داری بپرس
لطفا VPN را روشن کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
1 موارد محصول
حساب کاربری من