وبلاگ

راهنمای کامل انتخاب سایز تیشرت : سایزبندی استاندارد و اندازه گیری

جدول سایز تیشرت مردانه و زنانه

زمان خرید لباس انتخاب سایزبندی هر یک از پوشاک انتخابی بسیار مهم است. در صورتی که سایز یک لباس را هوشمندانه انتخاب کنید، استفاده بهتری از آن خواهید داشت. برای اندازه گیری بدنتان، باید به استانداردهای مربوط به سایزبندی پوشاک توجه داشته باشید. این مسئله در خصوص خریدهای اینترنتی انواع تیشرت و لباس های مردانه و زنانه اهمیت بیشتری خواهد داشت. توجه به راهنمای انتخاب سایز تیشرت در این زمینه شما را راهنمایی می کند.

جدول سایز تیشرت مردانه و زنانه

برای تعیین دقیق تر سایز تیشرت های مردانه و زنانه می توانید، به جدول سایزبندی هر یک از این محصولات برای خانم ها و آقایان توجه داشته باشید. این جداول به شما کمک می کنند که سایز خود را بهتر تعیین کنید. طول، عرض و معادل سایز کلی بدن شما نیز در این اندازه گیری ها نقش موثری ایفا می کند.

جدول سایز بندی تیشرت زنانه

سایز عرض قد Size
S 46 66 36
M 48 68 38
L 50 70 40
XL 52 72 42
2XL 54 74 44
3XL 56 76 46

هر از ابعاد نام برده شده در خرید شما تاثیرگذار خواهند بود. در واقع شکل ظاهری تیشرت شما در نهایت از سایز انتخابی آن نیز تاثیر می پذیرد. هر چه تیشرت شما با سایز اصلی بدن همخوانی بیشتری داشته باشد، نمای زیباتری خواهد داشت. به این ترتیب برای خرید انواع این محصولات در نظر گرفتن این مولفه مهم اهمیت دارد. بررسی جدول بالا به شما در خریدی موفقیت آمیز در میان این پوشاک کمک شایانی می کند. کلیه اندازه گیری های نام برده شده به سانتی متر بوده و بر اساس این واحد اندازه گیری محاسبه می شوند.

در راهنمای انتخاب سایز تیشرت زنانه به معادل سایز بندی دخترانه نیز توجه شده است. در این جدول قد و عرض هر یک از این پوشاک نیز به خوبی مشخص شده که خرید شما را ساده تر خواهد کرد.

جدول سایزبندی تیشرت مردانه

در راهنمای انتخاب سایز تیشرت مردانه نیز اطلاعات مهمی درج شده است که برای تعیین سایز و اندازه پوشاک مردانه نقش موثری خواهند داشت. انتخاب درست سایز تیشرت مردانه به دلیل مصارف بیرونی این قبیل پوشاک برای آقایان اهمیت بیشتری دارد. آقایان از تیشرت های اورسایز بیشتر استفاده می کنند. به همین خاطر توجه شما را به جدول زیر جلب می کنیم:

سایز عرض قد آستین قد لباس
L 60 26 80
XL 65 27 85
2XL 70 28 90

با در نظر گرفتن ابعاد و سایزبندی نام برده شده دیگر خرید پوشاک مردانه کار دشواری نخواهد بود.

توضیح درمورد استاندارد سایزبندی

با بررسی راهنمای انتخاب سایز تیشرت و جدول بندی هایی که در این خصوص وجود دارد، انتخاب شما بسیار ساده تر می شود. با این حال در دنیای پوشاک نمی توان از یک استاندارد ثابت در خصوص انتخاب انواع تیشرت استفاده کرد. سایز و ابعاد هر یک از این محصولات بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. کشسانی لباس و جنس پارچه به کار برده شده در آن نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند. هر چه حالت کشسانی پارچه انتخابی بیشتر باشد، برای افراد با سایز بزرگتر نیز قابل استفاده خواهد بود.

در این زمینه نوع دوخت پوشاک نیز مورد توجه قرار می گیرد. نوع الگو و روش دوخت این محصولات سایز بندی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. بر همین اساس حتی اگر دو تیشرت با سایزبندی یکسان و مدل های متفاوت انتخاب کنید، امکان مغایرت سایز آن ها وجود دارد. توصیه می شود در حین خرید هر یک از این محصولات در خصوص سایزبندی آن ها از کارشناس فروش مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورید و به جنس پارچه و نوع لباس انتخابی دقت داشته باشید.

مزایای اندازه گیری دقیق سایزبندی پوشاک

راهنمای انتخاب سایز تیشرت مزایای بی شماری برای مشتریان دارد. با استفاده از این قابلیت های ویژه می توانید، سرعت خرید خود را در فروشگاه ها به صورت حضوری و اینترنتی افزایش دهید. در صورتی که از جداول نام برده شده برای تعیین سایزبندی پوشاک خود استفاده کنید، دیگر نیازی به پرو لباس در حین خرید نخواهید داشت. از این رو فرایند خرید شما با سرعت بالاتری انجام می گیرد. این مسئله در رابطه با خرید آنلاین لباس اهمیت بیشتری دارد. در فروشگاه های اینترنتی بسیار مشاهده شده که سایز لباس انتخابی با سایز اصلی مشتری هماهنگی ندارد و مشتری پس از تحویل کالا تقاضای مرجوعی تیشرت خریداری شده را دارد!

این پروسه نیز بسیار زمان بر بوده و وقت مشتری و فروشنده را به هدر می دهد. از این رو شایسته است همه مشتریان عزیز با استفاده از جدول انتخاب سایز تیشرت از بروز این قبیل مشکلات در فرایند خرید پیشگیری کنند.

سیستم سایزبندی لباس

برای تعیین دقیق تر سایز و اندازه انواع لباس به خصوص تیشرت های اسپرت زنانه و مردانه باید به سیستم اندازه گیری آن ها نیز دقت داشته باشید. در سر تا سر دنیا سه سیستم اصلی برای سایزبندی انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. اول سیستم آمریکایی که سال های سال است در عرصه های مد و لباس مورد استفاده است؛
  2. دوم سیستم انگلیسی که برای تعیین سایز انواع پوشاک به کار می رود.
  3. سوم سیستم اروپایی که اغلب ابعاد کوچکتری در هر یک از پوشاک انتخابی تعیین می کند.

در سال های اخیر سیستم های آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی نیز به این لیست اضافه شده اند که هر یک از آن ها در نظام سایزبندی اختلافاتی با هم دارند.

اگر دوست دارید بدونید که چه رنگ تیشتری بیشتر به پوستتون میاد، حتما این مقاله رو بخونید.

جمع بندی

در حین خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه در نظر گرفتن اطلاعات راهنمای انتخاب سایز تیشرت که در خصوص ابعاد هر یک از سایزبندی های این پوشاک توضیحات جامعی ارائه می دهد، حائز اهمیت است. شما می توانید به سادگی انواع تیشرت های اسپرت انتخابی خود را با استفاده از این سایزبندی های دقیق انتخاب کرده و خریداری کنید. برای خرید یک تیشرت مناسب، تنها در نظر گرفتن جنس و شکل ظاهری آن اهمیت ندارد؛ بلکه باید همواره سایز و اندازه استاندارد این پوشاک را برای مصارف خود انتخاب کنید. عدم انتخاب سایز بزرگ در نهایت ظاهر لباس را بر تن شما ناموزون می کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

WeCreativez WhatsApp Support
درباره محصولات هر سوالی داری بپرس
لطفا VPN را روشن کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من