وبلاگ

تفاوت های شلوار اسلش و جاگر

شنل ش

خانم ها همیشه به داشتن شلوارهای راحت و اسپرتی که به سادگی با همه لباس هایشان ست شوند، نیاز دارند. شلوارهای اسپرت در دنیای مد دسته بندی های گوناگونی دارند و هر یک برای برخی استایل ها مناسب هستند. انواع شلوار اسلش و جاگر دو مدل پرطرفدار شلوار اسپرت محسوب می شوند و طراحی شکیل و راحتی دارند. این شلوارها با سبک منحصر به فردی طراحی شدند و از لحاظ ظاهری کمی شبیه هستند. برای انتخاب یک شلوار زنانه اسپرت باید به ویژگی های شلوارهای این سبک توجه داشته باشید.

شلوار جاگر چیست؟

شلوار جاگر زنانه با طراحی ساده و راحت دیزاین می شود و در قسمت کمر و دور مچ کش می خورد. جنس پارچه این شلوار اغلب سبک بوده و برای استفاده در فصل های گرم سال بهترین گزینه محسوب می شود. با گرم شدن هوا استایل های اسپرت و راحتی با شلوار جاگر در کنار انواع لباس های اسپرت و خنک بیشتر پوشیده می شوند.
برخلاف شلوار اسلش، شلوارهای جاگر مدل های متفاوتی دارند که هر یک با دیزاین به خصوصی در کنار لباس های تابستانی پوشیده می شوند. مدل های اسپرت و خط دار این شلوارها در میان محبوب ترین انواع شلوار زنانه راحتی قرار می گیرند.
پارچه به کار رفته در این لباس ها هم به صورت طرح دار و هم به صورت ساده انتخاب می شود که تنوع شلوارهای جاگر را چندبرابر می کند. این شلوارها مدل های زنانه و مردانه دارند و در طراحی برخی از آن ها از کش استفاده نمی شود. این پوشاک در کنار استایل های خیابانی، کژوال، اسپرت و… کارایی دارند.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش بر خلاف شلوار جاگر با پارچه های ضخیم و گرم تر دوخته می شود؛ این مسئله مهمترین تفاوت بین این شلوارها است. شلوار سبک اسلش در تن خانم ها و آقایان فیت هستند و خیلی گشاد طراحی نشدند. شما می توانید این پوشاک را در فصل های سرد سال به تن کنید و از گرمای آن ها لذت ببرید. برخی از ویژگی های مهم شلوار اسلش در ادامه آورده شده اند:
این پوشاک به صورت تمام کشی طراحی می شوند و پارچه به کار رفته در دوخت آن ها این قابلیت را دارد.
در دوخت این شلوارها از پارچه های پلی استر یا پنبه ای استفاده می کنند که بهترین گزینه ها برای انجام فعالیت های ورزشی در طول روز هستند.
این نوع شلوار هیچ وقت به عنوان لباس رسمی پوشیده نمی شود و تنها در استایل های اسپرت و ورزشی کارایی دارد.
حتی افراد چاق هم به سادگی می توانند از شلوار اسلش برای مصارف روزانه استفاده کنند. شلوار سبک اسلش با خاصیت کشسانی بالا برای کسانی که استایل درشتی دارند، مناسب است.

تفاوت شلوار جاگر و اسلش

برای ارزیابی تفاوت شلوار اسلش و جاگر فاکتورهای متعددی مورد توجه قرار می گیرند؛ در این میان وزن و ضخامت الیاف پارچه ای به کار رفته در این پارچه اهمیت بیشتری دارد. موارد استفاده از هر یک از این شلوارها نیز با هم متفاوت بوده و تفاوت های بیشتری در شلوار زنانه جاگر و اسلش به وجود می آورد. در زیر بیشتر به این تفاوت ها می پردازیم:

  1. شلوارهای اسلش برای انجام فعالیت های سنگین بدنی بهترین گزینه هستند و مخصوص ورزشکاران طراحی شده اند. کارایی شلوارهای جاگر در مقابل شلوار اسلش قرار می گیرد؛ این لباس ها به هیچ عنوان برای انجام فعالیت های ورزشی دوخته نشده اند!
  2. شلوار جاگر سبک تر از شلوار اسلش است و برای فصول گرم سال ارائه می شود. اما شلوارهای جاگر با الیاف سنگین تری دوخته می شوند که گرمای پا را بیشتر حفظ می کند.
  3. شلوارهای جاگر اغلب نازک تر از شلوار اسلش هستند و ضخامت آن ها کمتر از استایل اسپرت اسلش است.

انواع استایل با شلوار جاگر

شما می توانید از انواع سبک های شلوار جاگر برای دیزاین استایل های مختلف در فصل تابستان استفاده کنید. این شلوارها در دیزاین های متنوع پوشاک و لباس مورد استفاده قرار می گیرند و در دنیای مد با استقبال بالایی روبرو شده اند. در این بخش برخی از جذاب ترین مدل های استایل با شلوار جاگر را معرفی می کنیم:

  • استایل خیابانی با شلوار جاگر

    انواع شلوارهای جاگر در کنار یک ژاکت اسپرت برای دیزاین استایل های خیابانی پوشیده می شوند. خانم ها در این سبک لباس از سوییشرت های کلاه دار، ژاکت های ورزشی و… استفاده می کنند که استایلی خیره کننده برای آن ها به وجود می آورد.

  • پوشیدن هودی و شلوار جاگر

    یکی دیگر از سبک های پوشیدن شلوار زنانه جاگر، استفاده از هودی در کنار این لباس ها است که یک ترکیب شیک و خاص برای فصول سرد سال محسوب می شود. جاگرهای جین با جیب های بزرگی که در دو طرف زانو قرار گرفته اند، استایل زیبایی برای خانم ها رقم می زنند.

  • استایل های رسمی

    شاید به نظر عجیب برسد که شلوار جاگر را در یک استایل رسمی بپوشیم! اما بسیاری از دختر خانم ها در دیزاین این استایل ها از یک شلوار جاگر براق و رفلکتیو استفاده می کنند. در کنار این شلوارها انواع صندل های پاشنه دار پوشیده می شوند و استایل خانم ها را تکمیل تر می کنند. به همراه این لباس ها انواع شومیزهای مجلسی زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی انتخاب کفش در کنار شلوارهای جاگر اهمیت زیادی دارد و ظاهر استایل شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

انواع استایل با شلوار اسلش

پوشیدن شلوار جاگر و اسلش، استایل های متفاوتی برای خانم ها و آقایان به وجود می آورد. استایل های اسلش تنوع بیشتری نسبت به استایل با شلوار جاگر دارند. این شلوارها راحتی خانم ها و آقایان را در طول روز تضمین می کنند و بهترین گزینه برای استایل های اسپرت هستند. برای آشنایی بیشتر با این استایل ها به لیست زیر توجه کنید:

  • استایل کژوال با شلوار اسلش زنانه

    پوشیدن یک شلوار اسلش شیک زنانه در کنار سوییشرت های راحتی و کفش های ورزشی، استایل شما را شیک و جذاب نشان می دهد. این استایل های راحت و زیبا در کنار یک کلاه شیک زیباتر می شوند. استایل های کژوال با شلوار اسلش زنانه برای فصل های سرد سال نیز قابل استفاده هستند.

  • استایل لایه لایه با شلوار اسلش

    یکی از استایل های پرطرفدار زمستانی، ست لایه لایه لباس ها است که هم گرمای بدن را در روزهای سرد حفظ می کند و هم ظاهری زیبا برای خانم ها و آقایان به وجود می آورد. انواع شلوار اسلش در این استایل ها جذابیت زیادی دارند و با پلیورهای ضخیم و سوییشرت های گرم ترکیب می شوند.

  • استایل اسپرت اسلش

    استایل های سبک اسپرت با شلوار اسلش طرفداران زیادی در میان خانم ها و آقایان دارند. شما می توانید در کنار این شلوارها در سبک اسپرت از انواع جلیقه ها و کت های جین استفاده کنید.

جمع بندی

در این بخش با دو سبک پرطرفدار شلوار زنانه آشنا شدیم که هر یک برای دیزاین استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شلوارهای جاگر و اسلش از محبوب ترین های دنیای مد و فشن هستند و بیشترین استفاده را در ترکیب لباس های اسپرت دارند. این لباس ها در مدل های مردانه و زنانه تولید می شوند و از نظر رنگ و طراحی تنوع بالایی دارند. برای پوشیدن این شلوارها پیش از هر چیز باید به فرم بدن و استایل روزانه خود توجه داشته باشید و تفاوت های شلوار جاگر و اسلش را ارزیابی کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

WeCreativez WhatsApp Support
درباره محصولات هر سوالی داری بپرس
لطفا VPN را روشن کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من